Full rulle

Ja här går det i 120 knyck. Nu är det mycket. Vi har fått en ny hårddisk till David så nu är det full installation där. Idag har jag tränat lite uppkörningsvägar och jag dristade mej till att köra grusväg idag vilket jag absolut inte gillar. Jag har fått en ny uppkörninstid.....nästa torsdag. 
Hela helgen har det varit jobb sen har jag kört mycket på min nya hoj utan motor. Den är riktigt bra men så heter den ju KING.
Ida är sjuk och hon säger att ingen bryr sig. Prescis som om mitt mammasamvete behöver fyllas på med så´nt.

I helgen fick jag hjälpa en ung man som hade druckit yrseldryck. Han kom cyklandes och gjorde en praktvurpa med volt. Han blev liggandes och var ett med asfalten. Jag fick upp han iallafall och blåmärke hade uppstått direkt på hakan. Ett djupt jack också. Blodet pulsera ut....men vi torka och jag erbjöd skjuts hem men det ville han inte. Jag tror han tagit sin mammas cykel....
Idag läste jag i polisiärt att på samma ställe 50 min senare hade en 16-åring försökt stoppa två mopedister varav den ena hade kört på 16-åringen så han bröt foten......Jag hoppas att det inte var samma kille som jag hjälpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0