Simon 20 år idag!

Idag har vi grattat Simon med frukost på sängen. Middag på Italia.........han beställde starköl men då fick ju jag som mamma gå in och påminna att han arbetar på em idag.....
Han har också varit på systemet och handlat.......jag fick gå med in ifall ........för hans leg gick ut för tre månader sen. Han fick visa leg och tur var det väl att hon bara titta på när han var född.

Jag vill också gratta min lillebror som fyller år idag också. Må solen skina på dej!


 Simon i startgroparna till systemet!

Kommentarer
Postat av: nettan

Shit ja ...tänkte inte på att han kan gå in där nu !! glasbanken...

2009-03-19 @ 22:14:09
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0