Plånboken

Idag började det med att när jag skulle köra sambon till operation så gick det inte att stänga dörren på passagerarsidan för den hade frusit. Så han fick sitta och hålla i dörren hela vägen till lasarettet och sen fick jag bälta dörren hem.
Jag har varit på Dialect med min mobil idag och det var bara att skicka iväg den.
Sen var jag på systemet och det hade tagit hand om min plånbok som jag glömde där i lördags. Jag får nog köpa fika till dem.
Resten av dagen har gått på räls.
Förresten det blev ingen operation på sambon. Han ringde och ville bli hämtad. Ledbanden var av i ena knät så det blir en annan typ av operation inom tre mån.

Kommentarer
Postat av: Nettan

det va la fö vääl att di plånka va dä !!!..annars är allt bra ????!!!!...haha

2009-01-06 @ 11:54:54
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0