Sälja bil?

David åker slalom i Hovfjället. Fick ett sms idag.....han hade ont i varenda muskel och de skulle åka idag med! Jag är avundsjuk på honom. Jag är så sugen på att åka.

Tvättat bilen hellre än bra idag= högtryck bara. Denna månad har jag betalat färdigt på min tyska bil. Jag tror jag ska sälja den. Vi har två bilar och bor i sta´n. Jag tror jag ska köpa mej en cykel istället. Simon och Ida har mina cyklar....
Ida har min allra första cykel.....inte trehjulingen men den jag köpte för min första riktiga löning när jag var 18. Simon har min Kronan cykel som jag köpte för alla pengar jag fick när jag fyllde 35.

Är någon intresserad av en Opel Corsa -01, en ägare, 13500 mil så säg till. Alla slitdelar är bytta. Metallic, blå. Jag kan lägga in en bild när jag putsat upp pärlan lite.

Imorgon ska jag ha styrketräning med tjejer, 15 år och uppåt på Korpen. Vi ska gå igenom hur man tränar rätt m.m. Visa maskiner och vara behjälplig. Ska bli skoj.

Idag säger vi Grattis till Johnny´s Ida som blir 20! Imorgon har vi lite kalas hos oss. Jag har gått och samlat in lite änglatofflor och råttor idag........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0