Mejl

I måndags på jobbet så öppnade jag min mejl och har 58 olästa mejl. Ja det kan ju tyckas trevligt men det var bara 5 som var av den arten: trevliga alltså. Resten var porrmejl. Jag rodnar bara när jag läser ärendet på mejlet. Raderar allt. Tisdag - ska logga in på mejl och upptäcker att mejlikonen är borta - jag kan inte ens logga in. Jag tänkte att nu har de plockat bort mej och jag har blivit avstängd.
Pratade med våra experter och problemet är inte löst än. Vi ska fortsätta idag när jag börjar jobba.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hallllåååå !!!...man ska INTE öppna dom meilen...dom ska raderas DIREKT !!...haha...du har blivit avstängd ;)

2009-02-27 @ 11:15:33
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0