IKEA m.m

På väg till IKEA låg vi bakom den här lastbilen.......ingen snäll chaffis som gör så mot sina kompisar.


Tjarlott var med.



Ida var också med.





So far so good. Vi handlade & åt . Ida hittade alla grejor. MEN på hemvägen mötte jag lasermannen i Alingsås.............Det blev dyrt. Jag hade kört för fort. 2800 kr men jag fick behålla mitt körkort vilket jag är mycket glad för. Ja, jag vet mycket oansvarigt. Dessutom hade jag lånat Johnny´s Alfa som är lättgasad. Riktigt fram manar det i en. Så nu blir det tillbaka till corsan 1.2, 75 hk. Det är nog bättre för mig. Fy vad det svider......

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det är ju bara otur med den bilen...fyfaaaaen vad dyrt !!!!

2009-04-09 @ 19:11:58
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Maria

Jo du det var dyrt!

2009-04-09 @ 23:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0