Träningsvärk

Jaa, jag har haft sådan träningsvärk. Jag tror inte jag har haft så illa någon gång. Var på Core utbildning i söndags. Jag tror eller vet att vi måste gjort 2000 situps mellan 8.30 - 18. Magen och ryggen ...det är bra träning det men jag förstår att taggtråd till frukost är vad som krävs på dessa pass.

Idag har jag simmat 1000 m för att mjuka upp mej.....vart och bowlat med sambon som jag snabbt diskvalificerade för han var helt klart dopad. Börjar första serien med 188.....vill man spela mer då eller? Jag kom upp i 134 en av serierna iallfall.

Har vart ute på Hindens rev också med arb. kamrater. Tipspromenad och replekar terrorisera jag dem med.

Kommentarer
Postat av: Nettan

ush ja...välkommen i klubben...lider oxå av värken ...kan knappt röra mig...

2008-09-05 @ 10:44:59
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0