Föreläsning

 Hindens rev......hit ut släpade jag med 17 personer (arb.kamrater). De fick gå tipspromenad & sen hade jag diverse svåra repövningar.

Idag har jag varit på föreläsning....Nisse Simonsson..." varför mår vi så dåligt när vi har det så bra?" Intressant. Humoristisk karl med mycket bra kommenter & tänkvärdheter. Han sa " 8 tim arbete (hårt arbete) 8 tim fri tid & 8 tim sömn. Det sket sig direkt...jag sover 6 - 7 tim. Sluta ät socker sa han också plus att vi jobbar 8 % under hela vår livslängd som är ca 30 000 dagar. Hua....nu blev jag stressad. Hälften av de dagarna har jag redan levt upp. Han pratade mycket om pessimister & optimister. Jag har sållat i bekantskapskretsen & tagit bort energitjuvarna, surkartarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0