Tja då va´det ledigt igen

Har varit i Göteborg på föreläsning om våld mot kvinnor m.m. Hann även in på scock och kolla in Doc Marten kängor. Oj oj vilka fina jag hittade men som jag inte köpte. Jag är för snål eller ekonomisk........
Tre helt fantastiska föreläsare har jag lyssnat på. Tänkvärda saker som man kanske inte tänker på t ex om en ung kvinna eller medelålders kommer in på akuten med bruten arm och full i blåmärken så är man snabbare med att fota och dokumentera men kommer det in en gammal dam på 82 med samma skador så har hon antagligen bara ramlat eftersom hon är så gammal och skör.

Har kört ett spinningpass vid 17 idag och jag hade tema på 70-tal. Sara (lite över 20) Hon sa det var ett bra pass fastän hon inte var född då musken var populär...............
Imorgon ska vi bowla live. Jag har bokat bana och vem vet våra färdigheter i Wii kanske hjälper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0