Navkapsel....

......hittade jag i lördags som jag tappade förra söndagen. Helt otroligt! Förra söndagen efter mitt kalas så körde jag om min bror och Carro som åkte vespa. Tappade givetvis en navkapsel....sambon såg det men kunde INTE ta upp den för han åkte mc. Nu i helgen var jag på kullen och i ett träd så hängde den.

Jag har stora problem...imorgon kl 8.00 ska jag vara hos doktorn som sa att jag inte fick sola och inser idag att jag hinner inte bli vit tills imorgon.  Mr Jackson kanske vet.... Ätit mycket morot kanske.

Spinning och box idag. Kände av lite träningsvärk i benen efter att ha sprungit i onsdags.....bara ena benet. Sprang antagligen som Quasimodo runt i spåret.....

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vit...det är väl bara att fråga sambon hur han gör ...hahahahahahah

2008-05-12 @ 08:48:43
URL: http://nettanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0