Hising Island

image78image77image76image71image72image69Idag har vi varit på avrostning i GBG hos Hising Islands. O jag har kört själv till Götet. Vi startade tidigt eller så var det bara en tänkt tanke. För vi skulle träffas 7.45 som blev 8.00 och så tanka så ca 8.40 kom vi iväg. En del vill inte åka i regn andra åker ialla väder. Men iväg kom vi. Kallt och vått i luften. Allt gick bra. Vi bestämd fika i Lilla Edet. Det är inte långt till GBG sen. Resan höll på att sluta med förskräckelse. Man kan ibland känna att det handlar om sekunder. Vid Ale- Surte ungefär så tappa en vårdslös förare med släpvagn sin last......typ en skottkärra kom farandes i luften och några mindre saker. Vi klara det bra och kunde köra vidare efter lite obcena gester till klanten. Idag har jag kört i tunnlar och på broar. Tät trafik och mycket kurvor. Och på AVENYN. TACK ni 4 grabbar som står ut med snigel Mia.........men jag kör ikapp ganska bra. Handen har värkt och det stör mig. Känner av efter op fortfarande. Här kommer lite kort från dagens bravader.466335-53466335-52466335-49466335-48466335-47466335-46 Detta är från avenyn and my home town Nossebro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0