Fredag

David har varit på tractorpulling hela kvällen och sålt programblad och tittat på spektaklet. Vi kom på när vi åkte dit att han har ju ingen mobil......Har liksom försökt att spara den pojken från att få cancer i hela huvudet. Han fick låna min. Jag har fått tillbaka den nu med bröööl från traktorerna inspelat och foton. Suck.....
 
Ida lokaliserade vi på hemvägen....på väg till småbåtshamnen. Full.....av glädje.

Simon är hemma och ser på film med sin fru. Han ville bjuda mej på dip, chips & cola. Jag sa nej tack.....det funkar liksom inte nu när jag äter samma mat som sambon ( fast han kom jag på igår med hela munnen full av bacon).

Mannnen som äter så nyttigt jobbar. Han sa idag att han tänker aldrig mer göra så här. Han känner sig undernärd. Har börjat yra om allt han skall äta så fort tävlingen är över. Och då snackar vi inte broccoli, blomkål eller bulgur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0