Skoskav i en månad

Nu har jag löst problemet med mitt skoskav. Ja, det tog lite tid men jag trodde att hö sko var mer provad och har verkligen försökt att gå in kängorna i en månad till följd att igår sprack hälen. Ja, det är sant den sprack. Stort bandage nu.....
Idag har jag kollat att skorna har samma storlek: Svar ja, båda är 36:or. Sen började jag riva i dem och hittade problemet. Det var 2 sulor i vä känga och en sula i hö. Jag kan inte ha dem just nu i varje fall inte den ena men jag såg att Foppa tofflor finns med päls så det får jag väl ha på vänstern.

Kommentarer
Postat av: nettan

är du lite stressad eller ???...har du inte kollat det tidigare ??

2008-12-29 @ 22:22:58
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0