Packning m.m

Kom på igår kl 13 att Lilleman börjar skolan idag 8.30! Rusade upp ur tvättstugan & jagade upp honom. Det gick bra i morse....vi var som zoombis både han & jag.
Nu packar vi inför Turkiet...vi åker ikväll vid 20.00.
Jag ska bara ha ett spinningpass kl 14 idag men jag hinner vi ska åka vid 17.00 till flygplatsen. Igår hade jag två pass & det känns som rumpmuskel är för kort idag.....hade vart bättre & fått den uppstramningen i ansiktet.....

Läste i lokala blaskan idag att XBL kistorna ökar...fattade inget var tvungen att läsa annonsen. XBL Extra Breda Långa Kistor! När vi dör så får vi inte längre plats i kistorna. Förr beställde de någon enstaka XBL. Nu är det 25 - 30 i månanden. Tål att tänka på.




 Vy från Amerikanska militärkyrkogården på Omaha beach, France


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0