Kvartsamtal med chefen

Har vart på medarbetarsamtal. Det gick bra. Jag är nöjd med henne och hon är nöjd med mej. Kan inte bli bättre. Jag funderar på att börja läsa igen. Det är ju minst 23 år kvar att jobba till pension. Man hinner ju lätt byta yrke.....
Vårdlärare?......Chef?.....eller något helt annat?? Jag har studat förrut så jag behöver bara läsa tre terminer för att bli lärare.
Ska jag bli chef så är det ekonomi att läsa. Det är svårt att välja. Jag tror det ger sig när det är dags. Skall bara förverkliga lite andra mål först. Ska studa klart mc kortet först.
Jag har pratat med min tilltänkta körskolärare. (modell äldre större man). Han ville veta vad jag har gjort. Han frågade om jag tvärnitat någon gång. Jag det har jag när två cyklar släppte från cykelstället på bilen framför. Då klappade hjärtat lite extra. Han ville veta om jag kört koner. Slamom och så....Det har jag med. Jag har smygtränat på körskolans bana när de inte var där......                                                                       

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du skulle passa som chef...

2008-04-10 @ 11:29:49
URL: http://nettanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0