Ledig

Idag har det varit ledigt  men det blir ändå fullt upp.....grejat lite hemma & gått lite längre med Tequila än jag brukar. Hon klarar mer än jag tror. Vi har varit i djuraffären & köpt nytt foder. Där inne träffa vi en annan hundvalp som blev lite rädd för Tequila fast den hunden var större än T.
Just nu letas det lägenhet här till ungdomarna men än har de inte fått svar om de fått lägenheten. Jag har också haft pump pass för AME. Jag har två pass i veckan åt dem. Det är invandrare som läser svenska & så ingår det ett träningpass i veckan så jag visar dem alla möjliga pass; core, pump, box, cirkelträning, spinning m.m. Jag tycker det är roligt och det är ett så bra tillfälle att träna svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0