Sprutdag

Ingen rolig dag idag. Har varit & tagit en så´n där go´& lång spruta igen med bedövning & cortison fär att hålla den kroniska nervskadan i schack. Nu har jag fått väldigt många sådana så min läkare börjar misstänka att mina binjurar inte funkar som de ska. För jag är rätt trött. Så nästa gång så kan det bli test av dem för att se om de gör sitt jobb.

Remissen till smärtkliniken i Skövde har fått en lång period på sig.....typ ett halvår...idag visade sig att överchefshövding läkaren i Skövde säger att jag är utanför deras upptagningsområde......hm...kan han tro att jag är från Linköping kanske?
Så det är en lång väntan och under tiden får jag en spruta i månaden som inte på sikt är bra för mina binjurar.....jag börjar bli trött på det här.
Man är rätt liten när man bara blir bollad hit & dit.
En passande min idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0