Fredag

Nu har mannen köpt sig en cabbe. En Renault Karman eller nå´t. Mörkblå och såg bra ut. Jag får ta lite kort och lägga ut.
Idag är det After work på Korpen, lite planering inför hösten. Mingel.

Nu när det har blivit varmt så är det så gott att tvätta fötterna ofta. Igår kom jag på.....när jag stod med en fot uppe i handfatet; vem har lärt mej det här? Stå på ett ben och andra foten i handfatet. Jo min mamma. Hon gjorde så när jag bodde hemma kom jag på. Hon tycker inte heller om att vara svettig eller smutsig om fötterna. En tacksamhet infann sig också över att jag fortfarande kan slänga upp benen så.

Kommentarer
Postat av: Nettan

hahahaha...jag står oxå så...hatar grusiga ,klibbiga,svettiga fötter...det är därför vi är så viga för att vi står med en fot i hanfaten hela tiden ;)

2010-06-04 @ 20:56:36
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Liz

Och jag står också så..istället för att kliva in i duschen....och sen står man med ena foten på en handduk..

2010-06-06 @ 20:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0