Praktvurpa

Jag har alltid spinning & core på lördagar kl 10. Coren gör vi på boll & idag hade jag med lite ny övningar. Jag har inte kunnat träna på den ena övningen hemma för det står i instruktionen att ramlar man av så slår man sig rejält. I köket finns det farliga saker att slå sig på.

Så jag körde live idag och lyckades inte första gången utan far av bollen med en sjujäkla fart och avslutade med en halv zaltomortal. Övningen går ut på att man har ett knä i bollen och lite lätt stöd med en hand i bollen. Andra handen och benet skall vara utsträckta.

Jag har väldigt ont i armbågen nu och ryggen stramar.

Jag har också fått svar på leverfläcken. Det var en hudförändring men godartad. Dermatofibrom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0