Högskola

Tja, nu var det gjort då.....har anmält mid till Organisation & Ledarskap plus Juridik. Jag har tänkt att läsa lite i höst. Ska bli chef, jag.......eller? Jag tänker att jag börjar lite smått för jag har inte lust att läsa på heltid. Jag erkänner frivilligt att jag har inte lust att sänka min standard. Jag är alldeles för bekväm.....jag kan ju få andra tankar under resans gång också.

Har varit på Mek 1 och diskuterat min ostartbara mc. Min mekaniker (läs sambo) få ta loss tändspolen och åka dit med den. Jag gick därifrån när det började prata om att "har vi tur nu så är det den" "Det kan vara tändningen" och "hur gammal sa du att cykel vá?" "Man vet ju aldrig".

Har också hunnit träna lite axlar helt utan motivation mera håglöst.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Gött mos syrran !!!...chefer ska vi bli...jadå !!

2009-03-25 @ 12:43:42
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0