En riktig mor.....

Idag har David & jag golfat.....när vi gick hem kom jag på att jag slängde protokollet utan att ha räknat ihop det.....hmmmmm. Konstigt igentligen för jag är så tävlingsinriktad.

Jag har haft spinning idag. Jag fick låna David´s CD spelare för igår när jag skulle ha pass så hade troligtvis åskan slagit ner i speleverket & ett slutsteg har gått så inget ljud igår. Vi fick köra core istället ock lyssna på musik ifrån en deltagares mobil.

Jag fick så´n lust att baka. Jag har ju bakat lite nu när jag varit ledig....sockerkaka med vanilj, sockerkaka med russin som inte gick åt i julas och nu då bullar. Simon kom ut i köket med följande kommentar; Jaha är det dags nu igen att försöka vara en riktig mamma.......den där maskinen har jag inte sett på länge.....min hushållsassistent alltså. Så nu bakas det bullar istället för att köra mc?




Resultatet; men som ni ser......en riktig mor hade ju haft pärlsocker hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0