Lördag the big day


En av bröllopsgästerna....

And here we come. Vi startade med en kortege med minst 600 motorcyklar. Vi körde till Torpa stenhus.

Upp i allén....

Man kan ju inte tänka på allt.....t.ex ta bort plasten runt blommorna, ta bort det gröna bandet för träffen vi var på...när vi skulle åka iväg till kortegen hade jag inte ens nycklar till min hoj.....hade ingen aning var de var...

Vi gick inte ens av....

Bakifrån

Här ska vi växla ringar och Johnny säger: Ska jag sätta på dej först och du mej sen? Lite jubel blev det....

Här fick vi kyssas

Ja, vad vad det nu då??


Ja, nog är vi glada allt.


Ett bröllop i Harley Davidson´s tecken.

Hjälmbröllop

Ja inte kan man se glad ut när man får så´n här skit på i bak........
Vi har haft en underbar dag med vackert väder och glada människor. Jag trodde aldrig det skulle bli så bra. Jag vaknade med nackspärr i morse och fick en en tid för akutmassage. Tänk vad det regnat....men inte på vår dag.

Kommentarer
Postat av: Carro o Oskar

GRATTIS GRATTIS! VI är glada för er och önskar er all lycka och välgång!

2009-08-09 @ 09:19:29
URL: http://camaka.blogg.se/
Postat av: Emil o Anna, Lina o Nils

Ett stort GRATTIS till brudparet!

Kram kram..

2009-08-09 @ 17:55:16
URL: http://hokatorp.blogg.se/
Postat av: Nettan

GRATTIS GRATTIS !!!!!!!!....fina bilder på ett vackert brudpar

2009-08-09 @ 18:09:33
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Fru Arrefelt

Jag & min man tackar alla för all gratulation vi fått.

2009-08-09 @ 20:34:00
Postat av: Gunilla

Ett stort grattis jag blir helt rörd av bilderna så fina. kram

2009-08-20 @ 12:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0