Söndag hos syrran

Vi har varit & våldgästat syrran med man. Vi fick kaffe & go´middag. Jag har legat i soffan hos henne & läst Topphälsa. vi diskuterade om vi skulle åka på en hälso- tränar resa till våren. Verkar riktigt kul. Sol & värme & där emellan träning förstås.
Min sambo åker till Danmark imorgon......tjänstresa. Jag har gjort lång lista på vad jag ska göra när han är borta.......

1. Tömma oljetråget i garaget (det har blivit kvar sen garagekvällen förra året)
2. Slänga tv:en som han släpa hem. (den är definitivt stendöd. Jag har behandlat den med högtryckstvätten)
3. Städa mitt råttebo= mitt skåp där jag förvarar oerhört viktiga ekonomiska papper.
4. Tömma balkongen från möbler, dyngsur matta & fimpar
5. Åka till Pingstkyrkan & lämna in kläder ( mitt världs samvete mår bättre då)
6. Fixa nya gardiner ( såååååå trött på dem vi har)
7. Mek 1 (jag har ev. en liten skuld där)
8. Ta tag i lite arbete som blivit efter (kanske)
9. Ev skita i hela listan (troligt)
10. Ta hand om mig själv ( sola (hellre brun & rynkig än vit & slät),bastu, massage, träna)
 Vi får se i kristallkulan om jag lyckas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0