Sen kväll

Har äntligen landat hemma. Jobbat på Korpen ikväll. Det är lite avbrott till allt det andra jag gör. Två kassa apparater bl.a. Jag hade ingen när jag var liten.......
Det var möte igår med Kvinnofridsprojektet. Det skrider sakta framåt. Jag har mycket att läsa in.  Jag behöver läsa in mer info om statistik, vem, vilka osv. Hur man skall kunna hjälpa, stötta.
Data utbildningen är klar......puh
Jag ska söka fyra cheftjänster snart. Har kanske inte allt som behövs men jag får väl läsa lite till då. Eller göra som syrran hon har sökt in till Robinsson & socionom utbildningen......Jag funderar hur tänkte hon då? Men det kan lätt bli så när man börjar lukta lite bränd i kanterna.

Ida har dratt iväg till Robin.........hon vill inte vara här när målaren kommer imorn......vem vill det?

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag har ju tänkt att ladda vintern med Robinsson...sol och värme... eftersom jag HATAR kylan och i januari börja använda huvudet i skolbänken...så har jag tänkt !!!inget krockar !!

2008-10-18 @ 17:15:09
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Alina

Hejhopp kikar in:)

2008-10-18 @ 17:18:36
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0