Min lista

Idag har jag tagit vaccin mot influensan. Jag tillhör ingen riskgrupp men vi får den vi som jobbar i vård & omsorg så vi inte ligger hemma & är sjuka.
Jag har tagit in trämöblerna från balkongen så de kan torka lite innan jag bär upp dem till vinden.
Annars har det mest varit tvätt idag......jag förgriper inte hur mycket tvätt de blir.
Rörmokaren han grejar på på toa.....det  är bara 6 timmar kvar....sen ska vi ha toa. Elektrikern kommer imorn. Så 30 dagar tog det.

 Fotograf: Ida Rohdin

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jösses vilken snygg bild !!!...skulle vara snygg som fondtapet !!!!!...ditt framtida jobb Ida ??

2008-10-21 @ 11:42:22
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Ida

Heja toan, heja toan!!!



så du gör lite smygreklam för mej va? "fotograf: ida rohdin" hehe ;)

Märker att de e ganska ofta du smyger dej in på min dator, sneaky of you!

2008-10-21 @ 11:42:37
URL: http://idarohdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0