Alla dessa val

 Kanske bättre med snigel i ögat. Det är ju oxå ett val om man inte betalar tv avgift..........

Nu har jag betalat ALLA mina räkningar........hua........det känns som de bara blir fler och fler. Man blir alldeles matt .
Jag är ju mycket på bibblan och läser. Idag hittade jag en notice om att har man en partner så minskar chansen för alhzeimers väsentligt å så tänker jag på det jag läste igår om rökande partners........större chans att få stroke. Det är liksom pest eller kolera på nå´t sätt. Stickar man eller virkar så sänker man hjärtslagen med 11 slag per min. Samma effekt som vid yoga. Vilka val egentligen! Jag tycker det räcker med att välja elbolag eller försäkringsbolag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0