Rik?

Jag är på bibblan en del. Lånar böcker på lätt svenska för jag är läsombud på jobbet. Dessa böcker är skrivna på lätt svenska och mer tillgängliga för dem som har det svårt med svenskan eller läsningen. Jag utvärderar några av dessa böcker.
Igår var jag på bibblan och frossade i alla tidningar som de har där. Jag läste något som fastna rejält hos mej.

" Om du tjänar mer än 17000 kr/mån så hör du till de15 % som tjänar mest i hela världen"
Nå´t att tänka på när man tycker ekonomin är kärv.
Napoleons vardagsrum på Louvren! Vi var där i april förra året.

Lov .....inte så dumt. Inte en kotte under 19 uppe än. Tänkte mig till körskolan idag och finslipa på parkeringsskyltar. Inte min starka sida. Ja, jag har en del parkeringsbotar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0