Hard work work....

Bara jobb idag. Morgonen började katastrof. Jag studsade ur och var övertygad om att jag försovit mig. Det var så ljust ute. Panik och hjärtklappning. Det var ju jag som skulle öppna på Korpen idag kl 7.00.  Snurrar bara runt en stund tills jag kan fokusera på klockan.......som var 05.50.....Pjui. Körde 7-12 där. Ganska lungt och de vanliga stammisarna.
Eftermiddagen ägnade jag åt mitt andra jobb. Kommunen. Bara lugnt där med. Jobbar mycket för att ha råd med någon körlektion. De kostar 900 pix  för 80 min.
Mina barn tror att jag jobbar så mycket och sedan lägger undan pengarna på något hemligt konto.....hm...de fattar inte ens vad de kostar. 
Vi avslutade kvällen med tacos 21.30 och lite samtal om hur jobbigt det är med människor i grupp som beter sig dumt. Dottern fick nya belägg för sitt uttalande för nå´n månad sen. Hon sa: "jag är smart när jag är själv".
Nu spelar...spelade jag poker....55 anmälda och jag åkte ut som 51.Tydligen dax att lägga sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0