Män....

........på 5 min..nä 2 sek tror jag sambon bestämde sig för att hämta en Suzuki Maruder i Stockholm. Hans bror Dennis har en. Jag körde han till bussen idag i Skara vid 11.30 och nu var han i Laxå med Marudern. Jag frågade hur hojen gick. Svar: som en moped. Blir intressant. Går inte detta sa sambon att då får vi prova Yamaha 550....det var visst sista utvägen.....sen blir det väl cabbe....

Notera en intressant grej på min dotters blogg. Man får ju reklam utifrån vad man skriver om... min dotter får reklam för dyslexi......hon förkortar mycket....

Idag har vi haft möte på Korpen och planerat för höstens pass. Nästa vecka skall jag utbilda mej till spinninginstruktör. Vi spelade minigolf och käka gott(Grekisk sallad för min del).


Jag har blandade känslor för körlektionerna imorgon. Men det är väl bara till att bita ihop eller bryta ihop.....


Kommentarer
Postat av: Nettan

och du får reklam för hot och våld !!??...kvinnojouren

2008-06-09 @ 20:19:27
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hoppsan...jag hade. ..banta gå ner i vikt...har inte tänkt på reklamen...har ju skrivit om soppor några dagar...hahaha

2008-06-09 @ 20:22:07
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0