Jag & pärlan....

 .....har gjort en massa åttor idag. Vart på inhägnat område och bara tränat.
Har också vart på komvux och gått igenom mina betyg. Funderar på företagsekonomi på högskolan online. Det fanns platser kvar t o m. Ska bara fundera lite....Nu blir det jobb i em och fortsätta med packningen till Normandie. Det svåraste är inte gjort än....mina kläder....sambon plockar ur......förra året till Skottland fick jag inte med mig så många skor som jag ville ha....."Det räcker med kängor" . I två veckor!! Jag fick med ett par till iallafall. Det fick inte Annicka.....bara kängor. Oban i Skottland förra året....med kängor på fötterna!

Kommentarer
Postat av: Nettan

det går ju att köpa sig ett nätt och fint par nere i Frankrike...det ser inte J om du sen trökar ner i en sidoväska hem...el köp billiga flippisa som du lämnar kvar..haha förra gången lämnade du ju trosor i varje land !!...skor denna gång ??

2008-06-26 @ 13:35:24
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0