Ont i knät(eller på finlandssvenska;ont i nät)

Jag har så ont i knät. Jag spelar inte fotboll i Heimer så jag får ingen operation..... eller? En läkare ansåg att jag hade slemsäcksinflammation........mysigt ord va´ Det var då jag fick salva som jag inte tålde och hade klåda och röda utslag från tå till ljumske.
Jag behöver skrapa bort brosk i knäskålen så enkelt är det.( säger Dr Rohdin) Forskning visar att kvinnor blir behandlade på annat sätt än det andra könet (mannen). Det blir andra vänte tider och behandlingar. Det är ju tur att jag inte är född i Kina för då hade jag inte ens fått överleva. Min sambo har fått denna operation men inte jag....vi har sökt för samma problem......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0