Nyår

Nu förbereder vi nyår.....vad vi ska äta & göra. Jag har handlat lite bl.a färdig grädde i flaska & jag har sagt till David att inte röra den före nyår. Han tar det i Oboyen.

Härom natten försvann min julklappschoklad.....hann typ inte smaka en bit.....David!

Han har belagt sig själv med godis förbud trodde jag men vi närmare kontroll så visade sig att han hade upphävt det för länge sen.
Långt innan din Merci försvann Nettan.......

Efter bastubadet igår så har näsan kommit igång bra & Johnny är sjuk på riktigt nu. Feber & riktigt tät i näsan. Det är "Ni tjejer snackar om att föda barn".........


Kommentarer
Postat av: nettan

Ja håll i chokladen för jösses !!!!...den åkte fort ska du veta !! haha

2008-12-29 @ 22:20:20
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0