Läsning

Som svar på en kommentar så ligger det nya konstverket nere vid "älva" bakom sjukhuset. Där stadsparken tar slut & sjukhusområdet börjar.

Jag har börjat läsa en bok idag. Jag har inte kommit så långt men den är bra skriven och man vill bara läsa mer. Handlar om hedersmord, om Fadime.

Jag har haft helt ledigt idag & legat i sängen & läst & somnat. Det spelar ingen roll hur bra något är: jag somnar. Varit på sta´n , köpt lite julklappar, gått vansinnigt irriterat ut ur Elgiganten efter att ha väntat en kvart på betjäning. Service är inget de har tagit hem - det blir nog bara liggandes i hyllorna.....

Kommentarer
Postat av: Tösasnodden

Tack för upplysningen, där var längesen jag var...

2008-12-10 @ 22:55:51
URL: http://carolaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0