Helt ledig

Shopping är nyttigt! Det ger dej starka ben & lokalkännedom!

Jag har inte skrivit på ett par dagar men nu blev jag sugen. Har varit ute & julhandlat lite......mycket lite för vi håller låg nivå här hemma. Julen firas ju ändå inte av den anledning som var tänkt från början........jag menar Jesus födelse.  Ni vet han i krubban med de tre vise männen. Här hemma är vi tre som gått ur kyrkan så för oss är det inte aktuellt att fira av den anledningen.pa denna Men jag tänker på mina arma barn......
Nå´t paket ska de ju ha.
Men så gick jag förbi ett skyltfönster & jag var tvingad av en inre röst att gå in och köpa denna bedårande vackra klänning. Kolla bara! Nitar, små fina nitar. Klänningen är från Espirit, 1199 kr.
 Å så lite snygga armband till.


Efter alla denna shopping så bar det iväg till badhuset. (Jag har köpt lite mer men det är hemligt.)
Jag och sambon har badat i varmvattensbassäng idag och tagit lite vattenmassage. Vi avslutade med en lång stund i bastun så när vi var på Mc Donalds satt sambon fortfarande och svettades.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Åshhh...vilken vacker klänning

2008-12-04 @ 10:04:02
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0