Garderobröj

Har idag tagit itu med bauta stora garderoben. Alltså jag har mycket kläder MEN.............min sambo han kan lätt öppna affär. Jag skojar inte.
Ett litet smakprov på vad jag hittade: 40 par byxor, 15 långärmade tröjor, 52 T-shirts, 11 linnen, 8 luvtröjor,13 skjortor och en STOR hög på golvet med kläder som är bra att ha! (när då??) Jo när man mekar, målar, klipper gräs, grejar med båten.
Jag slängde lite varav han plockade tillbaka 3 tröjor. Även påse till Pingstkyrkan fick jag ihop. Den har jag inte visat.....

När garderoben var snygg och fin igen så skulle ju massa upp på vinden men där tog det stopp för Ida är i Stockholm och har tagit med sig nycklarna till brevlåda, tvättkolv och vind. Hon kommer vid 18 tiden så nu är det lite trångt i hallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0