Helg


Det har varit en hektisk helg med jobb, träningspass. I fredags träffades vi som åkt mc ihop i sommar på Bella Bistro och åt lite gott. Lördag fick jag äran att åka på Scotts spelning i Båberg å jobbets vägnar och de spelade riktigt bra. Jag fick erfara något nytt också.....en tjej i svart paljettklänning bjöd upp mej trots att jag hade kängor på mej. Jag dansa faktiskt med henne....det är fult att neka....det får man göra om man har träben.

Johnny är fortfarande hemma och är trött. Så det är vila som gäller inget annat. Han var på akuten igår och tog Malariaprov men det var inte det han led av utan stress.

Tur vi har lilla Tequila att klappa och bli glad av.
Tequila tyckte det var kallt ute och gömde sig i Ida´s luva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0