Vattengympa m.m

Idag har jag varit i Borås på vattengympa utbildning. Riktigt roligt och en så´n där hurtig ledare. Vi fick ett bra material med musik till. Allt funkade. Jag med.

På hemvägen åkte jag förbi en tapp......& då tänkte jag på Dennis i Stockholm (Johnny´s bror) för han säger att det heter inte så......men titta nu Dennis! Det heter tapp.



Jag for vidare hemåt & tog svängen över Nossebro. My hometown så att säga. Sen åkte jag över Bredöl. Det är så fint i "svängen".

I Bredöl finns också Café Magnolia. Stor trädgård med alla Magnolior man kan tänka sig.

Strax framme i Lidköping bevittnar jag detta. Jag tror det är utomjordingar som hämtade upp ett par Lidköpingsbor. Jag tror de strålades upp....

Sista hindret innan jag kom hem...det är ju bara till att stanna.


Kommentarer
Postat av: Nettan

haha...hemmatrakten ska du väl känna till ??!!...DAHLIOR är specialeliten på Cafe Magnolia

2010-08-30 @ 08:52:50
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Nettan

Det står EN gigantisk Magnolia vid ingången av trädgården...

2010-08-30 @ 08:54:18
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0