Ja, jösses

Denna veckan....vi kan börja med måndag. Vilken blåsning jag gick på! Johnny lurar ner mej till Mc konsult för han skulle se på en ny Fat boy som kommit in. Ja, jag åkte med och blev så blåst. Tjejerna på Korpen hoppar fram med ögonbindel och flaska att ha runt halsen. Ja, jag sprang......förklarade att jag hade både tvättstuga och skulle på bio.

Helena visar hur man slår långt. Första stoppet på möhippan. Lätt åksjuk så provar även jag.


Mia posar mest...


Min sambo hade varit snäll och talat om att jag lätt blir åksjuk och med den infon fick jag åka tre varv i varje rondell. Jag fick en skön massage och floating. So far so good....

De här var kläderna som hängde till mej efter duschen.....

Snyggare än så här blir man inte.

Helena, Anna-Maria och Liz.

Ja det kanske blir en blondering....

Kommentarer
Postat av: nettan

Shit vilken snygg blondin...tycker allt att du ska ha dessa kläder på ett 80-tal spinningpass...det skulle bli poppis

2009-08-12 @ 14:42:14
URL: http://nettanp.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0