Lektion 3 & 4

Igår ägnade jag 80 min åt svåra manöverbanan och en lätt bana och åttor. Jag klarade typ inget mer än sätta ner fötterna i tid och otid. Jag drömde på natten....jag hörde körläraren.....upp med fötterna Rohdin!........Titta på mig!.....Vart ska du?.....Tja 80 min träning. Genomsvett och med värkande händer och armar. Vilka muskler jag kommer att få.

Idag har jag tränat själv. Sambon servade sin cykel och jag har kört utanför på stort område. Och jag lyckades!! Jag har gjort åttor idag. Jag har träningsvärk kan jag medge. Min körskolelärare har ringt idag och igår...jag har inte svarat....jag ringde upp honom och meddela att jag tränar själv ett tag. Jag kan inte lägga tusenlappar på att göra åttor. Du gör som du vill sa han.....lät lite putt...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vem faaan gör åttor i trafiken !!??...det behöver du inte kunna...träna lite själv du...dom gör allt för att tjäna ex pengar på sånt som inte händer i trafiken...åttor !?

2008-06-11 @ 09:24:54
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0