Finsk sisu

Jag känner hur den finska sisun har vaknat i kroppen......jag ska visa att jag kan klara av min motorcykel. Vad är det med en del män...när de träffar på en så´n som mej. Nå´n beskyddarinstinkt vaknar i dem och så säger de "lilla vän, detta är inget för dej" Ok jag är tre äpplen hög (1.57) och väger 60 kg. Stannade i växten när jag var tolv. Har väl bara byggt på med kilo. Nu idag har jag mest gått omkring och muttrat inombords....bytt om till kamoflage byxor i grönt inte mina citykamoflage( svart, vit o grå). Nu är det krig!

Annars idag har dagen gått åt till ärenden och åter ärenden och hemma plock. När solen skiner är jag mest ute = det blir lidande inne.

Tränat två gånger......ska få starka armar nu...närmar mej Bulgarisk kulstötarform nu (mustachen har jag ju redan)......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0