Fika

Jag har lite tre fika nu. En paus i livet. Ska iväg & jobba på Korpen. Sitter & funderar på min kosthållning som  fortfarande är snål. Men till kaffet nu har jag tagit 2 Digestive(oliv) med "deff"...Brieost ost på. Jag är mer inne på att fortsätta med kattmaten (tonfisk) & fågelmaten (frön). Sambon har börjat be mej göra posèrna som krävs vid tävling......men jag vet inte...himla mycket jobb för att stå på scen en stund. Jag fick lyfta tungt idag oxå och han kommenterade de muskler han såg. Jag riktigt ser hur han planerar min första tävling. Men jag tror det skiter sig för nästa vecka åker vi till ostarnas land....Frankrike.....åh jag ska äta Brie & Camembert....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0