Egen fågelpinne

Vi har avnjutit en nyttig middag nu och jag märker att min son, den äldste han kan snart inte ta mer vad det gäller vår kosthållning. Idag åt vi lax, spenat, keso, grönsaker och nu kommer det...... pinjefrön, solrosfrö, pumpakärnor osv. " Ni kan lika gärna ge mig en egen pinne vid bordet", "Hur långt ska ni driva det här" I hans röst hör jag att han är stressad. "Ska ni aldrig mer äta fett eller??" "Jag tycker det är dålig service här nu....jag bad om en kryddpaj för flera veckor sen"
Stackarn.........

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hjälp är på väg...imorgon får ni " skräpmat " igen och annanspaj ...mmmuuuuums

2008-06-14 @ 20:06:43
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0