Bad

Idag har jag badat för första gången i Vänern för i år......ca 22 grader...helt ok. Sitter nu och lyssnar på cruising radio. Bara gamla låtar. Ska nog gå fram och titta på bilarna snart.
Har inte riktigt smält mina körlektioner än. Jag glömde att han sa att jag hade så små händer också. Imorn åker nog sambon buss till Stockholm för att få hem en Suzuki Maruder till mej. 66 cm hög och lättstyrd. Jag känner mej så tillplattad av körskoläraren. Jag har nästan kört 500 mil under de här två åren som jag övningskört och kände mej ganska ok och på 80 min så var det inget värt. Kanske får tänka om.......kapa en 240 till cab eller.....söka ständigt körkortstillstånd...ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0