Bestraffning & spinning

 Min syster har ringt runt alla sina syskon.......så jag fick ju ett samtal oxå! Efteråt så funderade jag på vad hon sagt. Hon berättade nämligen om sin store ohängde son som sov gott idag = gick inte till skolan. Hon tänkte ut en kännbar bestraffning. Det blev: Jag tar bredbandet ifrån honom. Det är bra och ok. Hon berättar vidare hur hon skall höja bestraffningen från 12 till 24 till 36 timmar osv. Jag är med i resonemanget och kan stötta henne i detta tills jag frågar om hon sett bilderna på min blogg. Svaret blev: Jag har ju inge bredband nu när jag tagit kabel från Erik......Hmmm. Undrar vad hon har gjort för ofog som får samma bestraffning?

Vad det gäller alla denna spinning jag håller på med så har jag kört hela Svedala upp och rundat Treriksröset och har kommit till Malmberget = 22 pass på 5 veckor.




Kommentarer
Postat av: Nettan

Men hallooo...jag måste ju gömma hela modemet för annars gå har ju och kopplar in sig hela tiden när vi inte ser...han försökte i går kväll när jag hade tagit fram det till mig...

2008-12-09 @ 10:54:42
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Annandagsplanerande syster

jo...det ska vara hos Carro och lillbroder men de återkommer för att lillbroder visste inte om Carro jobbade och då sa jag att vi kan vara hos oss på Tallskogen om så är fallet och att de får snabba på för att det krävs ju lite planering av mat och dryck och knytkalasorganisationsbestyr...det blev ett låååångt ord

2008-12-09 @ 11:11:36
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0