Tillbaka till verkligheten

Ja, nog märkte jag att semestern var över......12 timmars arbetsdag idag! Trött är jag med...måste ju titta på valvakan igår och resultatet blev ju inte bra.
Nu har Johnny åkt till Turkiet en vecka så nu är jag gräsänka. Jag ska på Killer Queen på onsdag med fantastiska Gunilla och jag ska ha guldbrallor på mej tror jag.
Det är mycket jobb i veckan och diverse pass på Korpen...lite skola på onsdag.....så jag har väl att göra om inte annat så har jag tre stora barn som kan roa mej men jag tycker det är tråkigt att han inte är hemma.


Vy från Gramvousa rätt ut mot Balos bay. Jag tror jag vill åka mer till Kreta och se lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0