Student

Här grejar vi mest inför studenten. Jag tror vi har ordning på det mesta......det blir student ändå. Det är vädret som kan bli lite tråkigt imorgon men men det får vi se då.
Jag har tagit lite semester nu dels pga student men också för att jag behöver det.

Fina cabben som Johnny köpte har tyvärr start problem. J har beställt någon lite del som ska sitta i tändningslåset....den kostade lite också.........

Ida har anmält sig hos Arbetsförmedlingen idag. Nu börjar allvaret. Många som ska ha jobb nu. Men hon är rätt påhittig så jag tror det löser sig.


Kollade lite kort.....Här åker jag skridskor på Lidan tidigt i år och det var satans så kallt.....inte trodde jag på sommaren då. Jag har mina vinter mc handskar ser jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0