Lite kust


Alltid lika fint i Smögen. Räktallriken tog jag i Grebbestad.....

Utsikt från restaurangen i Kungshamn. Jag åt tle lätter.....

Från Strömstad kan man åka till Alaska eller?!

Igår tävla jag med Lotta på Liseberg om en campingstuga värd 300 000. Jag planerade hela natten var jag skulle ställa den för jag kände att jag hade vinst på gång. Jag tänkte; jag får ringa Johnny så han kan köpa en tomt. idag fick jag ett sms.......jag vann 25 kr men jag kände rätt iallafall.

Det kan väl inte vara annat än kallt när det är havet!!

Kommentarer
Postat av: Bensköterskan

Ni verkar vara ute på mycket trevligheter. Fina bilder som vanligt

2010-07-07 @ 15:30:59
URL: http://camaka.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag sms också om att vinna!! Det ringde på min mobil igår men jag hann inte svara. Kanske missade värsta vinsten. :(

2010-07-07 @ 19:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0