Ankarsrum


Vi landade det hos Johnny´s pappa och Lena på måndag em. Tog ett dopp i sjön.

Jag trodde aldrig vi skulle komma dit. Diverse små problem innan vi kom iväg. Johnny hade ingen olja i hojjen så det skulle fixas...under tiden tankar jag. Åker och möter upp J. Tidigare så hade jag sagt till om att jag vill pumpa däcken men J tyckte att de kunde vi göra ut med vägen. Nä, nu tyckte jag så vi åkte för att fixa det. Det var tur för mitt framdäck läckte så en ventil fick bytas och då säger J att han måste tanka för han kört 10 mil. Åk före du sa han så det gjorde jag. Men när jag kom till Falköping så var det ingen rolig semesterresa längre för J dök ju aldrig upp. Jag stannade vid Mc Donalds väl synlig. Fick vänta en kvart innan han kom. Han hade nämligen kört fel.....han var på väg till Skövde istället för Falköping. Sen berättade han att han sett fel på tankmätaren.....han hade kört en mil inte tio.


Vi sov i sjöboden.


Lena har inrett så fint.


Å lilla båten utanför.

Kommentarer
Postat av: ida arrefelt

åh, vill också åka till farfar och lena :)

2010-07-13 @ 02:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0