Senaste nytt...

Oskar har kidnappat två av mina barn...skulle visst göra ngt med Blue ray med dem....är det farligt? Käre sambon är gipsad. Fick spricka i tummen för en månad sen och slog upp det i fredags igen med mycket bättre effekt. Stor svullnad och smärta. Fick vara på jouren från 8.20 till 12.30 idag. Han heter inte glad.

Oh jag då......tja hard work work. Jag har ätit nå´t så kopiöst idag......Igår hade vi bowling tävling med Korpen. Gick så där. Tacosen var god iallfall.....Fått komplimang idag...trevligt.....jag såg ut som 30....det tackar jag för....efter att ha tittat på Robinson idag fundera jag på om det vore ngt för mig......jag menar efter allt jag har vräkt i mig. Det verkar ju vara en bra bantarkur...kommer det ingen bok snart....Robinsonmetoden...pissmyra, eremitkräfta toppat med myrägg,ris,kokos  och små fladdriga grå firrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0