Lägesrapport

Denna vecka har varit hektisk.....Många har ringt på bilen.....en äldre dam har varit o tittat tillsammans med sin son. Imorgon kommer det en till och tittar.
Davids hårddisk har gett upp totalt. Det går inte ens att komma in i burken och han har skrapat bort licensnumret till Windows........här kan man  säga tihi eller?

Jag har köpt en ny cykel utan motor...... en KING. Tidernas förändras.....det var ett servicehäfte med till den.......men jag är helnöjd.
Jag har varit i kontakt med Vägverket en hel del. Jag ringer och kollar avbokningar för uppkörning. Jag fick en tid 8 Juli och det är lite långt bort men nu har jag fått en tid 4 Juni så nu är det lite närmare. Och så blev jag nervös istället.

Johnny han får gå med sin tumme en månad till. Frakturen har inte läkt. Vi har planerat lite semester nu. Kanske blir det ner till Skanör  ett par dagar och sen har vi funderat på Gotland. Där är det riktigt fint och dyrt.....

Jag var på box igår och tjejen jag stod med missa mitzen vid en spark och träffa min armbåge och det känns idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0